Årets Limited Edition produkt - Sandwich Bites Pepparkaka både i 80g påse & lösvikt!

Årets Limited Edition - Sandwich Bites Pepparkaka blir nu ännu större!

Årets Limited Edition nyhet - Sandwich Bites Pepparkaka blir nu ännu större!
Förra veckan förlanserades Sandwich Bites Pepparkaka i lösvikt hos våra vänner på Hemmakväll. Efter ett fantastiskt välkomnande är det nu dags att utöka denna goda produkt och presentera Sandwich Bites Pepparkaka i 80g påse!

Sandwich Bites Pepparkaka är vår limiterade säsongsprodukt år 2020. Förra året lanserade vi på Candy People Lelles chokladdoppade minipepparkakor vid julen 2019, som också togs emot med öppna armar av konsumenter. Eftersom det är en säsongsbaserad och limiterad produkt så är den bara tillgänglig under en begränsad period, men vi hoppas såklart att den hinner bli en favorit! Det är en mjuk och len glassgodis precis som originalet. Denna mjuka pralin har smak av vanilj, GB Sandwichs karaktäristiska chokladkex med en fyllig pepparkakssmak. Även denna pralin är såklart svensktillverkad.

Vi tycker det är så kul att kunna samarbeta med Unilever och med Sandwich Bites Pepparkaka utökas vår glassgodis succéfamilj ytterligare! Sedan tidigare består denna glassiga godisfamillj av 88an Bites, Nogger Bites, Piggelin Drops, Sandwich Bites, Lakritspuck Bites och Calippo Drops som alla går att hitta både i lösvikt och i påse.

Längtar du redan till julens alla festligheter så är denna godisnyheten perfekt för dig!
Sandwich Bites Pepparkaka 80g går att hitta i alla välsorterade livsmedelsbutiker från v.38.
Lösvikten finns redan nu att hitta på bla Hemmakväll.

Vill du veta mer? Kontakta; hannah@candypeople.com