Dekadenta hårtrender på Grazette's visning "Crush - Winter Wonderland"

För första gången i svensk historia är vi konsumenter inbjudna till frisörernas glammiga värld! Grazette, ett helsvenskt företag med produktion i Sverige, kommer att köra sin visning "Crush On Tour - Winter Wonderland” lördag 26 november kl 14.00 och 16.15 på årets upplaga av skönhetsmässan Acadermia den 27-29 november på Stockholmsmässan.

- Linda Beronius – du är frisör i grunden, marknadsansvarig på Grazette och Art Director för Intercoiffure, Créme de la Créme bland frisörer. Vad är det ni tänker bjuda oss på i november?

- Crush on Tour är en turnéshow som går runt i landet under hösten för frisörer över hela Sverige. Den stora finalen, med godbitarna från turnén, kör vi lördagen den 26 november på Acadermia i Stockholm. Det känns otroligt spännande att för första gången kunna visa en av våra shower för konsumenter – det är väl på tiden att de också får inspireras live, säger Linda med eftertryck.

- Vad är Crush?

- Crush är en ny produktserie, baserat på ett helhetskoncept. Hår och make up kan du, med rätt redskap och kunskap, faktiskt göra själv. Crush är romantiskt paketerat och vi tar den viktorianska eran rakt in i 2017 års trender. Kläder lånar vi bl a från Göteborgsoperan.

- Ni på Grazette är kända inom branschen för att sätta upp fantastiska, inspirerande shower med make up, kläder och musik – en helhet. Kommer vi få veta alla tricken bakom? Kan man göra ngt liknande hemma själv?

- Absolut – efter showen följer konkreta tips och korta intervjuer med frisörer och make-upartisterna bakom lookarna. Och självklart kommer man kunna prata med oss eller köpa produkterna ifrån Crush-serien i vår monter efteråt, säger Linda.

Kolla in en teaser på visningen här: CRUSH teaser

Acadermia är Sveriges största mötesplats inom modern skönhet och är en del av Fit for Life WKND tillsammans med Allt för Hälsan och Fitnessfestivalen. Alla besökare på Acadermia har fri entré till Allt För Hälsan och Fitnessfestivalen. Välkommen till Stockholmsmässan, Sveriges största arena för inspiration, och Norra Europas största inspirationshelg för träning, hälsa och skönhet!