Bionaire BU7500 luftfuktare

Luftfuktare från Bionaire - Bäst i Test

Kvalitativ, tyst, tar lite plats, har många användbara funktioner samt är väldigt prisvärd! Så skriver Bäst I Hemmet om luftfuktaren BU7500 från Bionaire som blev testvinnare i deras senaste test på luftfuktare.

I testet ingick fem olika luftfuktare och Bionaire blev deras klara vinnare.

"Det finns många anledningar till att Bionaire BU7500 tar plats som bäst i test hos oss. Det första vi vill nämna är att priset på denna enhet ligger på en bra nivå, vilket gör att vi placerar den högre än Dyson AM-10. Men även fast vi skulle anse att denna luftfuktare är billig så håller den en väldigt hög kvalitet. Den är enkel att använda, tar lite plats och har mängder av funktioner som kan användas så att maskinen ska passa de ändamål man har. Se till att ta en titt på vår fulla recension av denna!"

Läs hela testet på Bäst i Hemmets webbplats eller ladda ner den bifogade PDF:en