Sara Kinberg är journalist och programledare på P3.

Sara Kinberg upptäcker slowcookern!

I det nya numret av Råd & Rön skriver Sara Kinberg om hur hon på senaste tiden, tack vare sin slowcooker, har börjat äta nyttig hemlagat käk.

Sara är journalist och programledare på P3 och krönikör på Råd & Rön. I sin krönika ”Slowcookern gör mig gråtmild” beskriver hon på ett humoristiskt sätt hur hon alltid har avskytt att laga mat och allt som har med matlagning att göra.

Hennes träffande sätt att beskriva irritationen som startar redan på väg till affären för att inhandla matvarorna i en miljö fylld av skrikande barn och otrevlig kassapersonal är rolig, men när hon får en slowcoocker av sina föräldrar förändras plötsligt allt!

”När jag kom hem luktade hela trapphuset ljuvligt och det kom från min lägenhet. Det var otroligt – minimalt arbete med maximal output.”

Läs hela Saras krönika på Råd & Röns webbplats

Crock-Pot Slowcooker lanserades först i USA 1971. Sedan 2011 finns grytorna tillgängliga i Sverige där fler och fler upptäcker deras unika egenskaper. Hitta information om de olika modellerna och hur Crock-Pot kan göra ditt liv enklare på Crockpot.se