Olympeninvigning 1/9 kl. 15:00

Olympen - Träningsanläggningen med extra allt!

Den 1/9 kl. 15:00 slår Actic upp dörrarna till Olympen som blir en träningsanläggning utöver det vanliga.

Olympen blir en av Sveriges största och modernaste träningsanläggningar med sina 4150 kvadratmeter.

På Olympen hittar man bland annat 3 st gruppträningssalar med allt från dynamiska dansklasser till avslappnande yoga.

I den före detta konsertarenan finns det träningsutrymmen och utrustning för alla. Bland annat har tjejerna fått en egen avdelning med utrustning speciellt anpassad för dem. Även för den som satsar på  konditionsträning finns det mycket att välja på bland annat ett 30 tal crosstrainer, 40- 50 löparband, cyklar, stepper, roddmaskiner och skidmaskiner kort sagt det mesta.

För dig som gillar friviktsträning erbjuder anläggningen drygt 600 välutrustade kvadratmeter och som första Acticgym kommer Olympen att få ett crossfit inspirerat cirkelgym.
Naturligtvis kommer man även att hitta gott om effektiva Nautilusmaskiner för snabb, säker och effektiv träning.

Till Olympen kommer du som vill ha riktigt bra träning i fantastiska lokaler med marknadens bästa utrustning tillsammans med Lunds bästa instruktörer och PT:s.
Dessutom har du som Olympenmedlem möjlighet att kombinera ditt medlemskap med Actic Delphinen och därmed få tillgång till ytterligare två gruppträningsalar och simning i Lunds trivsammaste badhus.

Du kan även läsa mer här.

Välkomna!