Pressinbjudan: Välkommen till pressmöte för Stockholm Lifestyle Motor Show och MC Mässan!

Missa inte årets största motorhelg! Snart slår portarna åter igen upp för årets mc-mässa. I år tillsammans med den nya bilmässan Stockholm Lifestyle Motor Show. Tillsammans upptar mässorna 35.000 kvadratmeter med över 210 utställare.

MC Mässan & Stockholm Lifestyle Motor Show inbjuder här till en gemensam pressfrukost. Kom så får du veta mer om alla spännande nyheter, bland annat 12 Sverigepremiärer från bilsidan och 20-talet på mc-sidan samt trendvisning, uppvisningar och aktiviteter under de fyra mässdagarna!

Redan här kan vi avslöja att det blir information från svenska motorcykelbranschen, mässans spännande program och så blir det Europapremiär på en helt ny motorcykelmodell från engelska Triumph.

På plats finns projektledare/-chef Peter Näsman från Stockholm Lifestyle Motorshow och MC Mässan, Per Johansson, vd på McRF samt motorjournalisterna Robert Lavér och Mikael Johansson.

När: Torsdagen den 24 januari 2013
Tid: Kl 08:30—10:00
Plats: Svedea Arena, A-hallen, Stockholmsmässan Älvsjö

OSA: Senast den 23 januari till press@stockholmsmassan.se

Välkommen!

Frågor?

Kontakta Peter Näsman, projektledare/-chef, telefon 08-749 44 14 alternativt Robert Lavér, pressvärd, telefon 0733-16 80 87 eller Katarina Ketzénius, pressansvarig Stockholm Lifestyle Motor Show, telefon 070-234 15 48.

I år har mässorna satsat stort och bjuder in alla ungdomar födda 1997 och yngre på fri entré under torsdag 24 och fredag 25 januari.

Förutom att besökaren kan uppdatera sig med alla nyheter inom bil, mc och moped finns även allt det senaste inom tillbehör. Dessutom bjuds det på provkörningar, trendvisning, spektakulära shower och uppvisningar. För mer information se:

www.mc-massan.se

www.lifestylemotorshow.se