Ta vara på ytan ovanpå tvättmaskinen

Tvättmaskinsmöbeln Ariella ger en smart avställningsyta

En sak som vi på Alterna tycker väldigt mycket om, är att få tillökning i Alternafamiljen – allra helst i form av något helt nyskapande. Som den smarta tvättmaskinsmöbeln Ariella.

Med Ariella tvättmaskinsmöbel skapas en snygg avskärmning av tvättmaskinen, samtidigt som man får en extra avställningsyta ovanpå. Avställningsytan kan med fördel nyttjas för exempelvis förvaring, placering av skötbord, eller för att vika tvätt. Ett smart sätt att ta vara på outnyttjat utrymme, helt enkelt.

Möbeln är vägghängd, vilket gör den stadig och hindrar den från att följa tvättmaskinens rörelser. Den finns i en hög och en låg modell; den höga modellen går hela vägen längs sidan av tvättmaskinen, medan den låga slutar halvvägs. Tvättmaskinsmöbeln är lätt att matcha med övrig inredning i badrummet, då den passar ihop med möbelserierna Luxor, Gabriella, Isella och Ella. Välj mellan färgerna matt vit, högblank vit och matt ljusgrå.

Läs mer om vårt omfattande sortiment på alternabadrum.se, i våra sociala kanaler eller i vår produktkatalog, som finns att hämta hos våra återförsäljare. Du kan också beställa din katalog och få den direkt hem i brevlådan.

 Alterna marknadsförs i Sverige av Dahl Sverige AB, Sveriges ledande handelsbolag inom vs.