Studio A3 referensprojekt - Ejder Advokatbyrå

Studio A3 - Ny leverantörer på arbetsplatsenifokus.se inom inredning

Studio A3 är en av leverantörerna som kommer att bidra med sin kunskap och kompetens inom inredning på arbetsplatsenifokus.se

Den här sortens plattform med samlad information förenklar processen för beställaren och ger även möjlighet för oss att hitta nya samarbetspartners och utbyta kunskap”, Linda S. Österbom Grundare av inredningsbyrån Studio A3.

Linda S. Österbom är grundare av Studio A3 som erbjuder kompletta inredningslösningar för hem, kontor och offentliga miljöer. Inredningsbyrån som är placerad i Göteborg anlitas för det lilla till det stora uppdraget där de projektleder, sköter inköp och färdigställer inredning på plats. Studio A3 är också återförsäljare av inredning och kan hantera hela inköpsprocessen. Deras showroom finns i Göteborg där de visar ett urval av möbler från sina leverantörer.

Linda berättar att de alltid har fokus på helheten i projekten. Från de större arkitektoniska frågorna med planlösningar och val av material till detaljer som dekoration och konst. Studio A3 blir många gånger kontaktade av företag som redan har fått hjälp med de stora delarna av inredningen men som saknar den sista touchen. Deras uppdrag är då att hjälpa företaget att komplettera inredningen med gardiner, dekorationer och växter.

"Vi vill skapa den där ”här trivs jag” känslan hos våra kunder" säger Linda.

Hon berättar att de arbetar nära sina kunder i projekten och att de vänder sig främst till mindre samt medelstora företag som önskar en personlig känsla i sin inredning. Linda pekar på att deras expertis är att skapa funktionella och trivsamma miljöer som speglar verksamheten. En trivsam och välplanerad arbetsplats gör stor skillnad för de som arbetar där och för varumärket, säger Linda.

Studio A3 ser att efterfrågan kring att få en mer personlig känsla på kontoret är stor. Företagen vill att inredningen och arbetsmiljön skall spegla företagets identitet. De vill att känsla och karaktär skall spegla deras personlighet. Oavsett om man är en ungdomlig organisation eller är en organisation där kostymen har mer fokus så är det viktigt att få fram personligheten i arbetsmiljön.

Linda berättar att Studio A3 håller sig ständigt uppdaterade och följer de senaste trenderna för att hålla rätt nivå i sina projekt. De är också noga med att genomföra en gedigen behovsanalys för att få fram företagets identitet då det skall återspeglas i interiören. Vår uppgift är att hitta den rätta känslan i inredningen, avslutar Linda.

Studio A3 referenser: Matchi, Ejder Advokatbyrå, Imbox, Plan B, Enrecon, Revelopment m.fl.