På plats i Almedalen!

Astma- och Allergiförbundets ordförande Maritha Sedvallson finns i Almedalen måndag till onsdag, Maritha kommer att delta i de seminarier som vi arrangerar eller är medarrangörer i. Maritha kommer också att träffa andra organisationer, media och representanter för näringslivet.

Vill du träffa Maritha på plats - välkommen till något av de seminarier som Maritha deltar i för att debattera inomhusmiljön i skolan och presentera Astma- och Allergiförbundets förslag för en bättre inomhusmiljö i skolan.

-  Har du inte möjlighet att komma till seminarierna, hör gärna av dig till mig för att diskutera vår valfråga, ett statligt stöd till kommunerna för att förbättra inomhusmiljön i skolan eller någon annan av de frågor som förbundet driver, säger Maritha Sedvallson.

Du når Maritha via mail maritha.sedvallson@astmaoallergiforbundet.se eller på telefon
070 -661 54 75. Eller via Eva-Maria Dufva, pressekreterare, 070 – 588 72 88.

• maritha sedvallson
  • almedalen14