SMS Audio™ SYNC by 50™ trådlösa högtalare med Bluetooth 4.0aptX®-teknik erbjuder ljud i studiokvalitet när du är på språng

SYNC by 50 trådlös högtalare med rundriktat 3D-stereoljud gör att du kan lyssna på musik så som den är avsedd att låta.

SMS Audio, LLC (www.SMSAudio.com), ett exklusivt varumärke för hörlurar och tillbehör från Curtis ”50 Cent” Jackson, presenterar idag stolt nya SYNC by 50 trådlösa högtalare. Det är en innovativ bärbar högtalare som är den perfekta lösningen för dig som har en aktiv livsstil.  SYNC BY 50 trådlös högtalare ger dig friheten att ta med ljud i studiokvalitet oavsett var du är någonstans – hemma, på kontoret eller när du hänger i trädgården.

SYNC by 50  trådlös högtalare med rundriktat 3D-stereoljud och professionellt kalibrerade 50 mm högtalarelement ger ett dynamiskt och kristallklart ljud.  Högtalaren har sensorknappar, enkel parkoppling, närfältskommunikation (Near Field Communication, NFC) och fungerar även som en handsfree-lösning. Dessutom är SYNC by 50 trådlös högtalare förkalibrerad med fem equalizerinställningar som ger lyssnaren ett överlägset och fylligt ljud.

Den mångsidiga SYNC by 50 trådlös högtalare är kompatibel med de flesta smarttelefoner och surfpattor, och har en integrerad 3,5 mm-ingång för andra enheter. Ytterligare funktioner är laddningsbart litiumjonbatteri, laddsladd med mikro-USB, mjuk rengöringsduk och förvaringsfodral.

“SMS Audio vill erbjuda det bästa som finns inom ljud,” säger 50 Cent, CEO för SMS Audio. "Vi är stolta över vårt utökade vårt sortiment och att vi nu även kan erbjuda en bärbar högtalare som ger samma höga kvalitet som våra kunder alltid förväntar sig av oss.”

SYNC by 50 trådlös högtalare finns i stilrent svart och kostar 1.699,00 SEK

Om SMS Audio, LLC:
SMS Audio, LLC är ett exklusivt varumärke för hörlurar och tillbehör och vill förbättra musikupplevelsen för alla. SMS Audio kombinerar teknik, funktion och stil för att leverera ljud i professionell studiokvalitet - oavsett var du befinner dig.

SMS Audio, LLC är ett exklusivt varumärke för hörlurar och tillbehör som vill förbättra musikupplevelsen för alla genom att kombinera teknik, funktion och stil för att erbjuda ljud, komfort och mode av allra högsta kvalitet i varje produkt. SMS Audio-kollektion ger en ljudupplevelse i professionell studiokvalitet och inkluderar STREET by 50™ och SYNC by 50™. SMS Audio erbjuder ett komplett och varierande utbud av förstklassiga hörlurar, öronkuddar och tillbehör.