Vogel's introducerar ny WALL-serie av vridbara tv-fästen på IFA 2013

Vogel's introducerar ny WALL-serie med vridbara tv-fästen på IFA 2013. Med sin ultratunna platta och glansiga finish ger Vogel’s WALL-serie en snygg look till din platt-tv – oavsett vad du tittar på. Vrid och vänd på den för att se dina favoritprogram och filmer ur den perfekta vinkeln oavsett var i rummet du befinner dig.

Tv: vänds mjukt på plats och kan sedan placeras i utgångspositionen med en enkel rörelse. Dölj sladdarna snyggt med Vogel’s sladdgömmare.

På IFA 2013 kommer Vogel’s demonstrera flera nya vridbara fästen för stora skärmar (102 till 165 cm) i WALL-serien. Den innehåller:

·  Vogel’s vridbara väggfästen med dubbla armar: WALL 2245 fungerar för skärmar som är 32” till 55” och väger upp till 20 kilo och WALL 2345 fungerar för skärmar som är 40” till 65” och väger upp till 30 kilo.

·  Vogel’s vridbara väggfästen med enkel arm: WALL 2225 fungerar för skärmar som är 32” till 55” och väger upp till 20 kilo och WALL 2325 fungerar för skärmar som är 40” till 65” och väger upp till 30 kilo.

Med Vogel’s nya dubbelfäste i WALL-serien kan du vrida tv:n åt höger eller vänster, upp till 180 grader och vända den i upp till 20 grader. Med det nya vridbara väggfästet med en arm kan du vrida tv:n upp till 120 grader och vända den upp till 20 grader.

Vogel’s enkla och smidiga lösningar

Varje Vogel’s-produkt levereras monterad och kan fästas på väggen i tre enkla steg. Den inbyggda nivåjusteringen försäkrar att monteringen alltid är rak. Luta dig sedan tillbaka och njut av vetskapen av att Vogel´s produkter har livstidsgarant och hållbar kvalitet som håller i åratal.

Om Vogel’s

Det som började som en personlig strävan efter perfektion har utvecklats till en europeisk marknadsledare när det gäller fästen och stativsystem för ljud- och bildutrustning. Vogel’s lösningar har stått för sinnrikhet, kvalitet och pålitlighet i 40 år. Sedan utvecklingen av världens första högtalarbeslag 1973 har det här nederländska företaget utvecklat en stadig ström av prisbelönta lösningar som gör människors liv mer underhållande. I dag formger, utvecklar och marknadsför Vogel’s upphängningslösningar för LCD-, plasma- och LED-skärmar, ljud- och bildutrustning samt projektorer för olika områden i hemmet. De senaste genombrotten inkluderar de revolutionerande THIN-produkterna och upphängningssystem för surfplattor som Apple iPad. För mer information kan du besöka www.vogels.com.