Flaxande uggla - underbar dragleksak hos Babyfrog.se

Treetop Friends dragleksak är en underbar träuggla som flaxar med vingarna. Hon flaxar fortare ju snabbare man går! Gedigna material och hög kvalitet gör detta till en kär kompis och lämpar sig både som dopgåva och födelsedagspresent!

• Från 18 månader
• Dra ugglan så flaxar vingarna
• Uppmuntrar små barn att gå
• Glidfria hjul
• Storlek (BxHxD) 15x17x15cm
• Färger & ytbehandlingar är giftfria och säkra för barn
• Hög kvalitet på trämaterial
• Matchar den övriga Treetop Friends.-ollektionen
• Uppfyller ASTM & EN71

• Kläder

• baby & barn
  • babyfrog.se
  • babykläder
  • barn
  • barnbutik
  • barnkläder
  • barnprodukter
  • barnrum
  • barnrumsinredning

Babyfrog.se erbjuder ett stort unikt sortiment av kvalitetsprodukter till små barn och föräldrar, snabba leveranser, trygga betalsätt och en härlig shoppingupplevelse. I vår barnbutik hittar du barnrumsinredning, leksaker, väggdekor och barntapeter, barnkläder, babykläder, doppresenter och kalaspresenter, skötväskor och en mängd praktiska produkter till små barn, gravida och föräldrar. Alla produkter är speciellt utvalda för sin design, kvalitet och funktion.

Babyfrog.se ägs och drivs av Dina butiker Sverige AB som är ett privatägt bolag. Vi har flerårig erfarenhet av att driva butiker på nätet. Vi strävar efter att samla det bästa av det mesta och skapar ett eget unikt sortiment med hög kvalitet.

Välkommen till Babyfrog.se ››

Olga & Bernt Blomberg