Nationalmuseum nominerat till Årets Bygge

Nationalmuseum nominerat till Årets Bygge

Nationalmuseum har ni blivit nominerade till Årets Bygge av Byggindustrin och vi på Bengt Dahlgren är stolta över att vara en del av projektet.

Årets Bygge är samhällsbyggnadssektorns mest prestigefyllda tävling. Den lyfter fram exempel på det bästa sektorn presterar i kvalitet, samarbete i projektet, ekonomi och form. Årets Bygge arrangeras av tidningen Byggindustrin och Business Arena med Svensk Byggtjänst som samarbetspartner. Nomineringarna utgörs av Byggindustrins projektreportage.

Varje år nomineras totalt 20 projekt. Därefter tar en expertjury vid och utser en segrare. Vinnaren koras på Årets Bygge-galan den 26 mars 2019.

Läs mer på vår hemsida.