Konferens + sportevenemang utomlands

​Att en konferensresa bara ska innehålla möten hela dagarna känns väldigt gammaldags. När ni bokar en konferensresa med BE Resor har ni möjlighet att inkludera ett event som t ex fotbollsbiljetter, Formel 1 biljetter eller MotoGP biljetter som ett komplement till er konferensresa. Vårt breda kontaktnät runt om i hela världen som gör att ni kan åka till Barcelona på en konferensresa och samtidigt njuta av fotboll eller Formel 1 Live på plats!

- En konferensresa låter inte så roligt för alla men om man inkluderar evenemangsbiljetter så blir det genast betydligt mer intressant och lockande. Detta har vi märkt de senaste åren då många efterfrågar evenemangsbiljetter redan innan de bokar sin konferensresa, säger bolagets VD Kliven Issa.

Innan man bokar en konferensresa, företagsresa, event eller Kick-Off kan BE Resor hjälpa till att boka biljetter till valfritt evenemang. Har du redan bokat din konferensresa kan vi även i efterhand lägga till evenemangsbiljetter till er resa på ett enkelt sätt. Oavsett storlek på gruppen kan BE Resor hjälpa till med det mesta såsom konferensrum & restauranger mm.

- Den största gruppen inom konferensresor vi haft var 390 resenärer för några år sedan. Oavsett storlek på gruppen kan vi alltid kunnat erbjuda något som passar kundens önskemål såsom flyg, hotell, konferensrum samt tillval av evenemangsbiljetter, avslutar Kliven Issa.

• sportresor
  • be resor
  • konferensresor
  • f1 biljetter
  • motogp
  • fotbollsresor
  • formel1 resor
  • formel 1 biljetter
  • em-2020 biljetter

BE Resor är Sveriges ledande sportresebyrå som sedan starten 2007 nischat sig på fotboll, Formel 1 & MotoGP. Här man kan antingen köpa ett färdigt paket med flyg, hotell & evenemangsbiljetter eller skräddarsy sin sportresa efter egna önskemål. Som kund kan man känna sig säker då BE Resor är Officiell biljettagent som garanterar evenemangsbiljetter oavsett vilket event man är intresserad av.

BE Resor har även ställt en garanti till Kammarkollegiet enligt resegarantilagen för att skydda sina kunder ekonomiskt. Resegarantin som är ställd är bland det högst i branschen.

Fotbollsresor
Formel 1 resor