Vi är utställare på Kostdagarna 19-20 mars

Vi är utställare på Kostdagarna 19-20 mars

Vi har en nollvision för matförgiftningar och allergiska reaktioner. Organisationskultur för säker mat är en väg. Kunskap är en nyckel till framgång. Ni som vill komma längre i arbetet, besök oss på Kostdagarna på Quality Hotel Friends i Solna 19-20 mars. Möt våra utbildare och konsulter med gedigen erfarenhet och kompetens inom: Matallergi och allergikost, Livsmedelshygien, Egenkontroll och HACCP.

Vi berättar gärna om vårt ständigt växande utbud av onlineutbildningar som är ett utmärkt komplement till fysiska utbildningar. Snart lanserar vi en helt ny och unik onlineutbildning som heter 'Fördjupning i matsäkerhet för storhushåll' Kom förbi montern så får du en tjuvtitt.