Pressinbjudan till "yogaklass på en arbetsplats"

Företagsyoga -ny friskvårdsform i Umeå

Allt fler företag har upptäckt Yogans fördelar när det gäller att motverka stress och sjukskrivningar på arbetsplatsen. Detta är något som Yogastudion i Umeå tagit fasta på och åker därför ut på arbetsplatser och håller yogaklasser på plats hos företagen. Nyfiken på att se hur det går till? Välkommen att bevaka en ”Yogaklass på en arbetsplats”:

När: Onsdag 6:e November 10.30-11.05
Var: Pondus, Storgatan 50, Umeå

Är du intresserad av att vara med och bevaka en yogaklass på en arbetsplats? Eller vill du att din arbetsplats ska få ett smakprov? Kontakta Maria Bergmark, VD för Yogastudion, mobil; 070-592 95 81, info@yogastudionumea.se www.yogastudionumea.se