Catherine Zanetti är ny projektsäljare på Bjelin i Stockholm.

Ny projektsäljare i Bjelins Stockholms-showroom

Catherine Zanetti började som projektsäljare på Bjelin den 1 september. Med showroomet på Sibyllegatan 38 i Stockholm som bas hjälper hon inredare och arkitekter att hitta slitstarka och hållbara golv till inredningsprojekt för både hem och offentliga miljöer.

– Vi förstärker servicen till arkitekter och inredare i showroomet på Sibyllegatan 38, i hjärtat av Stockholm genom vår rekrytering av Catherine Zanetti till vårt team med projektsäljare, säger Freddie Persson, försäljningschef, Bjelin.

Catherine kommer närmast från Sanova House of Brands, en leverantör av badrumsinredning. Catherine har lång erfarenhet av att arbeta med försäljning inom bygg- och inredningsbranschen.

– Jag ser fram emot att hjälpa kunderna med rätt golvlösningar från Bjelins innovativa sortiment för just deras projekt, säger Catherine Zanetti.

Bjelin ingår i en svensk familjeägd företagsgrupp baserad i skånska Viken i Sverige och driver verksamheter i regionerna Bjelovar, Ogulin och Otok i Kroatien. Företagsgruppen som Bjelin ingår i har 1 000 anställda och omsätter över 1,3 miljarder årligen. Golven säljs i hela Europa. I gruppen ingår även Välinge Innovation AB. Under sin anställning i Perstorp 1977, uppfann grundarna världens första laminatgolv och på 90-talet utvecklade de innovationen “klickgolvet” som är företagets signum. www.bjelin.com