Träffa oss på Interiör i Stockholm 21–22 november

Träffa oss på Interiör i Stockholm 21–22 november

Bjelin kommer att visa upp härdade trägolv och fiskbensparkett på fackmässan Interiör den 21–22 november 2023. Kom och utforska våra hållbara trägolv med klick!

Inredningsmässan Interiör hålls på Fotografiska i Stockholm och kommer att visa ett brett utbud av coola produkter. Bjelins sortiment av skandinaviska härdade trägolv finns numera i flera format och snygga färger. Tillverkade med banbrytande teknik, som utvecklats av Bjelins systerbolag Välinge Innovation, gör dessa golv exceptionellt tåliga och hållbara och därmed lämpliga för både bostäder och kommersiella miljöer.

"Vi ser fram emot att träffa arkitekter på den prestigefyllda mässan Interiör", säger Fredrik Hammarsten, Country Manager för Sverige. "Vi kommer att visa det senaste sortimentet av härdade trägolv samt världens första klickbara fiskbensparkett.”

Alla golven är utrustade med låssystem, som gör att de enkelt kan klickas ihop utan lim och spik. De härdade trägolven är dessutom utrustade med det vattentäta golvlåssystemet 5G Dry®, som förhindrar att fukt och vatten tränger ner till undergolvet.

www.bjelin.se