Stockholms Stad uppmärksammar Cycle for Change

Stockholms Stad och Klimatpakten publicerar i dag en artikel på sin hemsida om välgörenhetsprojektet Cycle for Change. Klicka gärna på länken och läs mer!

– Det känns otroligt roligt att Stockholms Klimatpakt uppmärksammar vårt CRS-projekt Cycle for Change som handlar om klimat, miljö, och hållbarhet. Fokus för många företag i dag handlar nämligen om just dessa frågor. Vi vill genom Cycle for Change uppmuntra och utmana så många som möjligt att cykla Åre - Stockholm 2015 som ytterligare en insats i deras miljöarbete och som en manifestation för miljö, cykel och hälsa, säger Jonas Brögger, Försäljnings- och Marknadschef på Boon Edam Sweden

I väntan på den officiella hemsidan för Cycle for Change hänvisar vi vidare frågor kring projektet till Marknadskoordinator Yvonne Odervång, yvonne.odervang@boonedam.se, 08-753 60 30.

• entrélösningar
  • inpasseringskontroll