BrandMaster ska sponsra Cantos DAM Summit i Berlin

BrandMaster sponsrar Canto DAM Summit Europe. En tvådagarskonferens fokuserad på att ge Cumulus-kunder, affärspartners och experter på hantering av digitala tillgångar insiktsfulla presentationer av fallstudier och workshopdiskussioner.

Konferensen samlar några av ledarna inom hantering av digitala tillgångar som kommer att lära ut tips och bästa förfaranden för att använda Cumulus DAM-system och bästa förfarande vid hantering av digitala tillgångar.

I år kommer du få höra fallstudiepresentationer från företag som Svenska Röda Korset, Van Gogh-museet, SOS-Kinderdorf och ISC GmbH och även få insiktsfulla workshopsessioner om ämnen som avancerade behörigheter, installera DAM, Cumulus API och varumärkeshantering.

Långt och blomstrande partnerskap

BrandMaster är platinasponsor för Canto DAM Summit Europe 2016 och kommer att delta med en workshop och en paneldebatt under konferensen.

– Vi är glada över att ha BrandMaster som vår platinasponsor i år. Gothia, numera BrandMaster, har varit en långvarig och blomstrande partner till Canto som stöder var strategi för att gå framåt mot ett erbjudande om en komplett företagsfärdig hantering av digitala tillgångar. Detta samarbete har alltid varit väldigt bra och partnerskapet kan faktiskt vara ett av de mest framgångsrika vi någonsin har haft säger Ines Köhler, marknadsförings- och PR-chef på Canto.

BrandMaster är värd för workshop och paneldebatt om varumärkeshantering

BrandMaster kommer att leda både en workshopsession och en paneldebatt i ämnet varumärkeshantering och dela med oss av vår expertis i ämnet. Sessionen kommer att gå på djupet om hur man bemästrar varumärkeshanteringsprocessen och hur man bibehåller ett konsekvent varumärke över alla kanaler.

– BrandMaster har en passion för varumärkeshantering. Vi hjälper våra kunder att ta kontroll över sina varumärken i en marknadsföringsnivå över många kanaler som ständigt växer i komplexitet. Hantering av digitala tillgångar är grunden för denna process. För att uppnå konsekvent varumärkeshantering måste rätt marknadsföringstillgångar finnas tillgängliga vid rätt tillfälle för rätt kanaler. Vi ser fram emot att prata med deltagarna om hur de kan dra fördel av det fantastiska arbete som Cumulus har gjort och vilka omedelbara effekter det kan ha på varumärkeshanteringsprocessen säger Ola Norrman, global kundansvarig på BrandMaster.

– Marknadsföring som vi känner den förändras snabbt. Realtidsmarknadsföring är här för att stanna och kräver att marknadsföringsteam har rätt verktyg på plats för att hantera sina varumärkesrelaterade tillgångar. BrandMaster kompletterar verkligen Cantos portfölj, både då det gäller programvara och expertis. Tillsammans kan vi erbjuda kunderna lösningar både för hantering av marknadsföringsresurser och varumärkeshantering säger Ines.

Vi ser fram emot att träffa dig på konferensen i Berlin den 26-27 september. För mer information, se eu.cantosummit.com eller kontakta oss direkt.