Bravura klättrar till plats 15 i branschen

Igår släppte Bemanningsföretagen sin topp 25-lista, som listar de 25 största företagen omsättningsmässigt i bemanningsbranschen, första kvartalet 2015. Bravura går som nykomling på listan in på en 15:e plats över bemanningsföretag inom tjänstemannasektorn/white collar.

Bravura hjälper idag fler kunder och kandidater än någon gång tidigare. Vi håller en tillväxttakt på 65 procent omsättningsmässigt från föregående år, på en marknad som de senaste tre åren i princip har stått still. Det känns såklart väldigt kul att gå raka vägen in på plats 15 av 25 första gången vi är med på listan, säger Martin Sander, vd på Bravura sedan april 2015.

Bravuras verksamhet startades 2008 i en källarlokal vid KTH av grundarna Kristofer Ericson och Henrik Jakobson. Ända sedan starten har tillväxten varit stadig med en omsättning som ökat kraftigt varje år. Bravura har fått utmärkelsen Di Gasell 2013 och 2014.

Läs mer på Bemanningsföretagen.

Läs mer om Bravura och vår historia.