Brilliant Future AB (Publ): Brilliant Future förstärker sin plattform med utökad AI-integration för djupare insikter i kund- och medarbetarundersökningar

Som ett ledande Saas-företag inom kund- och medarbetarundersökningar utökar nu Brilliant Future funktionen av avancerad AI-teknologi i sin plattform. Denna utökade funktionalitet kommer att ge mer precisa insikter för företag som samlar in och analyserar data i Brilliants plattform.

Med en metod som går ut på att mäta, analysera och agera, omvandlar Brilliant Future kund- och medarbetarundersökningar till konkreta åtgärder och förbättringsmöjligheter. Genom en avancerad integration av AI-teknologi kommer Brilliant kunna erbjuda smarta summeringar, tonalitetsanalyser, kategoriseringar av textmassa, handlingsplaner och analyser av både kvantitativ och kvalitativ data.

• Med vår nya AI-integration erbjuder vi våra kunder inte bara data, utan verktyg för verklig förändring och tillväxt. Våra kunder kan på detta sätt väldigt enkelt fatta rätt beslut baserade på data och inte på magkänsla. Denna utökade integration är ett led i att befästa vår ledande position inom datadriven kund- och medarbetarinsikt. säger Ulrika Jonsson, vd Brilliant Future.

Med den nya integrationen på plats kommer det att bli enklare och gå snabbare att identifiera kritiska områden för att driva engagemang, kundlojalitet och stärka ledarskapet. Den smarta teknologin gör Brilliants plattform till ett strategiskt verktyg som ger organisationer kraften att utvecklas i en allt snabbare takt.

Läs mer om Brilliant Futures erbjudande för medarbetarundersökningar här: https://brilliantfuture.se/medarbetarundersokning/ och kundundersökningar här: https://brilliantfuture.se/kundundersokning/

Ulrika Jonsson, vd, Brilliant Future
ulrika.jonsson@brilliantfuture.se / +46 (0) 73 – 408 27 05

Vid intresse av intervju, kontakta:

Brilliant är en av marknadens främsta plattformar för stärkta kund- och medarbetarrelationer. Med 25 års erfarenhet och 75 anställda förser vi kunder i mer än 50 länder med agerbara insikter som hjälper organisationer att maxa sin fulla potential och stärka relationen till kunder och medarbetare. Det resulterar i faktabaserade beslut, ett helhetsperspektiv och en starkare affär. Läs mer på www.brilliantfuture.se