CBK Sverige distribuerar nu Peerless AV

CBK Sverige distribuerar nu Peerless AV

CBK Sweden är stolta över att tillkännage sitt partnerskap med Peerless AV, som är en av de största tillverkarna av audiovisuell utrustning i branschen. Detta samarbete är ett steg framåt för oss i vår strävan att ge våra kunder de bästa lösningarna på marknaden.

Peerless AV har en imponerande 80-årig historia av att utveckla och producera prisbelönta produkter, inklusive utomhusdisplayer, kiosklösningar, dvLED- och LCD-videoväggssystem för ett brett spektrum av branscher och tillämpningar. Deras fokus på innovation och kvalitet har gjort dem till en erkänd aktör inom AV-branschen, och deras produkter är kända för att vara pålitliga och enkla att använda.

Som distributör av AV-lösningar i Sverige är CBK Sweden glada att kunna inkludera Peerless AV i sitt sortiment. Samarbetet kommer att ge CBK en unik möjlighet att utöka sitt utbud av AV-produkter till kunder inom olika branscher, inklusive kontor, utbildning, transport, restauranger och detaljhandel.

"Vi är mycket glada att kunna distribuera Peerless AV i Sverige," säger Andreas Fridolfsson, Business Development Manager på CBK Sweden. "Samarbetet kommer att stärka vår position som totalleverantör av AV-lösningar på marknaden, och vi ser fram emot att samarbeta med Peerless AV för att erbjuda våra kunder de bästa lösningarna och produkterna."

Peerless AV är lika entusiastiska över samarbetet. "Vi ser fram emot att samarbeta med CBK Sweden för att erbjuda våra produkter och lösningar på den svenska marknaden", säger Richard Billings, Regional Director of Sales EMEA på Peerless AV. "Vi har stor tilltro till att CBK Sweden kommer att bidra till att öka försäljningen i regionen och att vårt samarbete kommer att ge värde till kunder inom olika branscher."

CBK Sweden kommer att börja distribuera Peerless AV-produkter omedelbart.