CBK Group ingår samarbete med FSP Group, en globalt ledande tillverkare av UPS´er.

Ny leverantör av UPS hos CBK Sweden!

Taiwanesiska FSP Group är en ledande tillverkare av UPS (Uninterruptible Power Systems) och erbjuder säkra, stabila lösningar för alla behov. Från de minsta nätverksprodukterna till massiva datacenter, säkerställer FSP Group optimalt strömskydd så att du kan känna dig trygg oavsett vilken typ av installation du har.

Serverrum

Med en UPS behöver du aldrig oroa dig för plötsliga strömavbrott eller spänningsvariationer. Det hjälper också till att eliminera störande elektriskt brus som kan skada din utrustning.

UPS

CBK Group, med kontor i Sverige, Norge och Finland, är stolta över att erbjuda hela FSP Groups portfölj av UPS´er. Dessa kraftfulla enheter levereras med en rad funktioner som ger tillförlitlig backup-ström till nätverksrum, serverrum eller till och med ditt hemmakontor. Med tower- och rackmodeller som sträcker sig från 400VA till hela 10,000VA finns det en UPS för alla behov.

FSP har sitt europeiska huvudkontor i Tyskland, vilket gör att leveranser av varor, support och eventuella garantifrågor hanteras på ett snabbt och effektivt sätt.