Hisense WR6B-serie av interaktiva displayer er en allt-i-ett-lösning för mötesrum och utbildningsinstitutioner

Hisense interaktiva skärmar med nya och spännande funktioner

Slutet på den traditionella whiteboarden har nu officiellt kommit. Inga fler uttorkade whiteboardmarkörer, brist på svampar eller behovet av att göra anteckningar.

Hisenses revolutionerande WR-serie av interaktiva displayer erbjuder en allt-i-ett-lösning för mötesrum och utbildningsinstitutioner. De kombinerar kraften hos en digital skärm, surfplatta, videokonferenser med mera.

WR-serien innehåller ny och förbättrad teknik för att förbättra samarbetet och skapa en engagerande upplevelse för användarna. Nytt för 2022 är bland annat att skärmarna nu är optiskt bundna, vilket gör att de sprider reflektioner och starkt ljus för att hålla skärmen synlig i alla ljusförhållanden. Användare kan nu även ansluta trådlöst till två eller flera Hisense-skärmar. Den nya WR-serien finns i 3 storlekar (65 ", 75", 86 ") och deras 4K Ultra HD-bildkvalitet säkerställer perfekta färger och rika detaljer.

Överlägsen interaktivitet

• Smooth Touch: Den inbyggda whiteboard-appen låter användare enkelt skriva, rita och radera information på skärmen genom beröring, antingen för hand eller med de medföljande pennorna.
  • Exakt beröring: IR-programvaran känner igen beröringspunkter exakt ner till så lite som 2 mm, vilket gör den lika exakt som skrivupplevelsen med penna och papper.
  • Intuitiva kontroller: Med fingrarna kommer du att kunna växla mellan uppgifter, kommentera innehåll från vilken källa som helst, skapa handskrivna anteckningar, zooma in/ut och ångra ändringar.
  • Mångsidigt operativsystem: WR-serien stöder OPS (Open Pluggable Standard) vilket gör att du kan välja mellan Windows och Android som operativsystem för att passa specifika applikationsbehov eller integration med andra digitala enheter.
  • Android 8.0: Den öppna Android 8.0-plattformen garanterar inte bara smidig bearbetning, utan stöder även installation av Android-baserade applikationer.

Imponerande hårdvara

• 4K Ultra HD: 4K Ultra HD-bildkvalitet säkerställer perfekta färger och rika detaljer i alla möjliga miljöer. Med höga 85 % NTSC
      (122,9 % sRGB) färgomfång och 178° bred betraktningsvinkel.
    • Skjermoverføring: De interaktiva digitalkorten i WR-serien kan anslutas trådlöst till två eller flera skärmar. Near-Field Communication (NFC) peköverföring och A&C-skärmöverföring förenklar denna process.
    • Plug-in kamera: En plug-in kamera med en ultravidvinkel på 120° förenklar videokonferensupplevelsen. Tack vare en 4K-bildsensor kommer även människor i mörkt ljus att synas (köps separat och fungerar endast med OPS PC).
    • Array-mikrofoner: Sex arraymikrofoner kan filtrera bort allt omgivande brus. Som ett resultat kommer du att få en optimal videokonferensupplevelse (fungerar bara med OPS PC).
    • Automatisk Soundbar: Strömmen till soundbaren kan slås på eller av samtidigt som det interaktiva digitala kortet. Detta skapar en omedelbar ljud upplevelse.

Presskontakt CMO CBK Group +47 414 26 926 LinkedIn