Ester Eriksson, 'Self-portrait 2', 2020, Pastel on paper, 42 x 30cm (x 12)

Smorgasbord

June 4 – Aug 14, 2021

Malmskillnadsgatan 38B,
Stockholm

Mild earthy tones, plant pigments, dark humor, relatable characters, marble, bronze, glass shot with 9mm bullets or ultra-soft textile structures.

CFHILL Malmskillnadsgatan’s summer exhibition Smorgasbord borrows its title from the traditional Swedish buffet concept, and one notices the similarities with ease; a wide selection of delicacies that may be savored individually or combined. Encompassing two and three-dimensional pieces, from the smallest of drawings to large scale paintings and sculptures, each viewer will find something to love. We have carefully selected artworks by over twenty of CFHILL’s favorite artists. The curatorial concept aims to stimulate the senses through a dynamic and rhythmic flow. As the artworks are in constant flux, new perspectives will appear continuously and the chance to view each artwork will be limited.

Contributing Artists: Daniel Silver, Christine Ödlund, Ulf Rollof, Charlotte Gyllenhammar, Jacob Felländer, Mikael Jansson, Meta Isæus-Berlin, Astrid Sylwan, Ester Eriksson, Ylva Snöfrid, Mats Gustafsson, Liselotte Watkins, Martin Bogren, André Saraiva, Denise Grünstein, Hilma af Klint, Raúl de Nieves, Camilla Åkrans, Isak Hall, Tomas Lundgren, & Shi Zhiying.

Regioner

CFHILL är ett art space med adress i ett 1600-talspalats i centrala Stockholm. På ca 800 kvm visas parallellt tre utställningar som byts ut ca var tredje vecka. Utöver utställningar erbjuder CFHILL rådgivning för konstsamlare, både för privatpersoner och för företag. CFHILL grundades 2016 av Michael Elmenbeck, Michael Storåkers och Anna-Karin Pusic.

Eric Moretti

Presskontakt Head of Marketing & Art Director +46 70 (0) 782 06 55

CFHILL

CFHILL är ett hybrid-galleri / Art Space med sin adress i centrala Stockholm.
På 800 kvm visas ett flertal utställningar med internationella och lokala konstnärer ofta i samarbete med inbjudna curators, som byts ut varje månad.
CFHILL grundades 2016 av Michael Storåkers, Anna-Karin Pusic och Michael Elmenbeck.
CFHILL huserar på Västra Trädgårdsgatan 9.

CFHILL
Västra Trädgårdsgatan 9