NY SINGEL. Jan Johansen släpper personliga balladen “När orden tagit slut”

NY SINGEL. Jan Johansen släpper personliga balladen “När orden tagit slut”

Idag kommer Jan Johansens nya singel “När orden tagit slut”, en stark och personlig ballad om när en relation tar slut och det inte finns några ord kvar.

LYSSNA HÄR

Singeln är producerad av Jan Johansen, med vackra stråkarrangemang av Mattias Bylund, och han har skrivit den tillsammans med Mikael Karlsson, Steve Kratz och Nanna Kratz.

Jan Johansen har med sina hits Se på mig, Mitt hjärta i din hand, Kommer tid kommer vår och Trumslagarens pojke skapat otaliga musikaliska minnen för den svenska publiken. Förutom sina älskade Mello-bidrag har han släppt tio fullängdsalbum, gjort musikaler och är en väldigt omtyckt liveartist med spelningar runtom hela Sverige. Vi kan se fram emot mer musik från Jan under året.

FACEBOOK I INSTAGRAM I HEMSIDA | SPOTIFY