Podcast studion på Clarion Hotel Sign.

Clarion Hotel Sign lanserar The Studio Club

Stockholms största och mest passionerade hotell lanserar nu The Studio Club- nätverket för etablerade podcasters och morgondagens stjärnor.

Clarion Hotel Sign är en unik arena i Stockholm där spännande möten och aktiviteter sker. Med sitt attraktiva läge mitt i city är studion på Clarion Sign det perfekta stället att producera podcasts på. Studion innehåller all teknik som behövs och 4 mikrofoner. Det enda besökarna behöver ta med sig är en dator. För den som önskar går det även att arrangera “Live-podcasts” och bjuda in till events i loungen utanför studion.

På Clarion Sign går det dessutom enkelt att kombinera inspelningen med en frukost, en lunch i Kitchen & Table Norrmalm eller varför inte ett träningspass i hotellets gym Fit & Fab. I anslutning till podcast-studion finns även Dustin Business Suite, en öppen arbetsyta där alla medlemmar är välkomna att sitta ner för att planera och förbereda sina podcasts.

Medlemmarna i “The Studio Club” kommer förutom fri access till studion under ett års tid, få ta del av inspirerande nätverksträffar med framgångsrika podcasters och proffs i branschen. I medlemskapet ingår dessutom alltid gratis kaffe och förmånliga rabatter på restaurangbesök.

- Ambitionen med “The Studio Club” är att skapa en pulserande mötesplats för alla kreatörer. Vi vill ge utrymme för människor att mötas, inspireras och fortsätta skapa. Med hotellets perfekta läge mitt i city ser vi oss som Stockholms Livingroom, säger Henrik Berghult, VD Clarion Hotel Sign.

TELL YOUR STORY AND JOIN THE CLUB

The Studio har öppet från tidig morgon till sen kväll alla dagar i veckan. Skicka ett mejl till sales.sign@choice.se för mer information kring medlemskapet och tidsbokning.

Clarion Hotel Sign är med sina 558 rum, Stockholms största hotell. Den spektakulära byggnaden belägen mitt I Stockholm city är ritat av den svenske arkitekten Gert Wingårdh. Hotellets utrymmen representeras genomgående av möbelklassiker från Skandinaviens mest berömda formgivare, som Arne Jacobsen, Bruno Mathsson och Alvar Aalto. På hotellets restaurang Kitchen & Table Norrmalm by Marcus Samuelsson ska gästen mötas av en kulturell och kulinarisk upplevelse där smakerna inspireras från det mångkulturella Manhattan i kombination med influenser från Nordens traditionella tillagningstekniker. Selma City Spa på hotellets åttonde våningsplan är ett cityspa som erbjuder behandlingar, uppvärmd utomhuspool, relaxytor, bastu och fräscha rätter.