Föreläsning "Kundsyn" med Peter Steiner på Clarion Hotel Sign

Föreläsning "Kundsyn" med Peter Steiner på Clarion Hotel Sign

Onsdagen den 2 oktober klockan 18.00 hälsar vi på Clarion Hotel Sign er varmt välkomna till en föreläsning med Peter Steiner. Peter Steiner föreläser om Kundsyn – hur du kan påverka kundnöjdheten.

Med nytänkande angreppssätt behandlar Peter Steiner faktorer som påverkar kundupplevelsen och kundnöjdheten i ett företag. Som deltagare är du delaktig i föreläsningen och har lätt att relatera till och känna igen dig i de exempel som spelas upp - som ofta leder till både skratt och förskräckelse.

Under de senaste 20 åren har Peter jobbat med försäljning i olika ledande befattningar i Sverige, Finland, Tyskland och Schweiz. Då både inom bilbranschen,  konfektion/mode och VD för Taxfree på Arlanda. Idag arbetar han som chef för Verksamhetsutveckling på ett större svenskt företag. Med sin breda erfarenhet visar han hur företag med enkla medel kan förändra arbettsätt genom förståelse, delaktighet och ansvarstagande som i sin tur leder till en positivare kundupplevelse.

Föreläsningen är gratis.