I Classicums inspirerande visningsträdgårdar hittar du flera olika växthus, orangerier och isolerade uterum.

Nyheter i Classicums visningsträdgård i Brunnsviken!

Det är inte bara vår skånska utställning som förnyas och flyttas. Vi har under förra året uppdaterat visningsträdgården vid Brunnsviken, Solna med fem nya och fräscha glasade rum i vår inspirerande miljö.

Nyheterna som nu finns att uppleva och strosa runt i är stiliga Antique på mur, ståtliga Serralux på mur, vår juvel i trädgården Classica samt populära T-formade Linné Orangeri och det något mindre Junior Orangeri monterat på mur. Snart kommer vi även att kunna visa det snygga och stilrena Orangeri Modärn.

Från den 5 mars bemannar vi utställningen igen. Välkommen att besöka oss för närmare presentation av våra glasade hus, du hittar aktuella öppettider, både bemannade och obemannade, på vår hemsida.