Kanske driver du ett café eller en restaurang idag och vill öppna en filial på en helt unik plats? Kryddor och sallat från Kabbarps trädgård, våra växthus och köksträdgården ser vi som en grund i matlagningen.

Classicum söker samarbetspartner inom café/restaurang till sitt nya besöksmål i Kabbarp

Vill du hjälpa till att göra Classicums nya huvudkontor i Kabbarp till en ännu mer unik upplevelse?
Vi bygger en ny utställning i Kabbarp, Staffanstorps kommun. En plats att inspireras av och i det glasade rummet och allt härligt som hör därtill. Ett utflyktsmål, en destination som vi tror och hoppas att en väldigt bred publik skall älska. En varmare plats med en helt fantastisk trädgård.

Vi söker någon som vill driva café / restaurang hos oss i Kabbarp.

Kanske vill du utveckla din verksamhet vidare och ser vår utställning som den perfekta platsen med oändliga möjligheter i det glasade rummet? Kanske driver du cateringverksamhet och vill utveckla denna till nya höjder?

Det viktiga är att vi har samma värderingar och att du har en förkärlek till det lokalt närodlade. Kryddor och sallat från Kabbarps trädgård, våra växthus och köksträdgården ser vi som en grund i matlagningen. Du är initiativrik, engagerad, tycker att service och kärlek till dina kunder, medarbetare och samarbetspartners är en en självklarhet.

Har vi fått dig nyfiken? Hör av dig till vår presskontakt Anna, så berättar vi mer och ger information om våra visioner inför öppningen i april.