Få 300 000 kronor i provision för IT-lead – utan att jobba för företaget

Sitter du på ett riktigt vasst lead på en potentiell IT-affär? Nu kan du dela med dig av ditt lead till IT-bolaget Consid och få en provision om upp till 300 000 kronor om det leder till en affär – utan att jobba som säljare för företaget. ”Ett nytt, spännande grepp som vi tror kan bli riktigt bra”, säger företagets vd Peter Hellgren.

IT-företaget Consid har de senaste åren mer än fördubblat sin säljstyrka. Som ett led i detta erbjuder de nu allmänheten att för ett ögonblick bli en del av deras säljorganisation genom att dela med sig av sina vassaste leads för IT-affärer. Leads som leder till affär resulterar i provision för den som har inkommit med leadet – utan att denne faktiskt jobbar som säljare på Consid. Detta är, enligt företagets vd Peter Hellgren, ett naturligt steg i företagets ambition om att växa ännu mer – och ännu fortare:

– Vi har gått en fantastisk utveckling och tillväxt till mötes redan från start. För att fortsätta växa i hög takt har vi under de senaste åren mer än fördubblat vår säljstyrka. Nu vill vi bjuda in allmänheten att på ett hörn vara en del av vår säljorganisation, bidra med sina vassaste leads för IT-affärer och få provision i det fall som leadet resulterar i en affär för oss. Ett nytt, spännande grepp som vi tror kan hjälpa vår fortsatta utveckling avsevärt.

Lead som leder till en affär ger dig en provision om 3% (dock maximalt 300 000 kronor) av affärens värde. Erbjudandet gäller endast leads som rör privat verksamhet och bolag som Consid sedan innan inte har någon relation till. Consid önskar få ditt lead via sin hemsida consid.se senast den 22 februari.

Strävar mot att bli ett av nordens ledande IT- och managementbolag

Consid har i dagsläget 270 anställda på tolv orter runtom i Sverige. Ambitionen är att framledes växa med 30% årligen. Företaget drar sig inte för att starta upp verksamhet på nya orter – de senaste tre åren har de startat nya kontor i Växjö, Värnamo, Linköping och Örebro.

– Vi strävar mot att bli ett av nordens ledande IT- och managementbolag. Det kräver att vi fortsätter växa med nya värdefulla kunder, kompetenta medarbetare och nyetableringar, menar Hellgren.

Läs mer om kampanjen på consid.se

• jönköping
  • malmö
  • göteborg
  • norrköping
  • linköping
  • sundsvall
  • ljungby
  • värnamo
  • växjö
  • örebro

Consid är ett snabbväxande IT-konsultföretag med kontor i Jönköping, Stockholm, Örebro, Norrköping, Linköping, Göteborg, Malmö, Ljungby, Sundsvall, Storebro, Värnamo och Växjö. Bolaget startades i Vetlanda år 2000 av Peter Hellgren och Henrik Sandell. Bolaget beräknas omsätta 450 miljoner kronor för 2015. 2005 flyttades huvudkontoret till Jönköping och de senaste åren har företaget successivt växt till dagens 270 anställda. Läs mer på www.consid.se.

Beatrice Carpvik

Varumärkesansvarig 0769-430227