DAILY SPORTS MED KÄNSLA FÖR STIL OCH KVINNLIG PASSFORM

Daily Sports är ett svenskt företag med en bra känsla för stil, kvalitet och kvinnlig passform. I mer än 25 år har de hjälpt den golfspelande kvinnan att hitta sin egen stil och att vara bekväm på golfbanan. De har ett brett utbud och det är lätt att hitta något som passar.

I kollektionen de just lanserar för våren och sommaren 2022 hittar vi en sportig elegans. De sprider en lekfull positivitet med nostalgi och tuffhet blandat med sublima mönster i pulserande färger, som lätt kan kombineras med alla teman i kollektionen.

• Vi vill ge den golfande kvinnan alla möjligheter till att vilja vara aktiv och att vara så bekväm som möjligt i livet, utan att ge avkall på stil. Oavsett om du är proffs eller spelar golf på fritiden, handlar allt om dina mål i livet, säger Ulrika Skoghag, VD Daily Sports.

Se den nya kollektionen på www.dailysports.com