OUTDOOR-KLÄDER MED FEMININ FRAMTONING

Daily Sports nya Outdoor-kollektion för våren 2022 både inspirerar och väcker intresse för fritidsaktiviteter. En kollektion där du kan känna dig både snygg och bekväm i skog och mark eller på citypromenaden. Alla plaggen är genomtänkta i passformen och ger stor rörelsefrihet.

Daily Sports jobbar som alltid med lager på lager-principen, där du lätt ska kunna ta av dig ett plagg när det blir varmare vartefter dagen går. Eller ta på dig, om vädret hastigt vänder. I alla plagg finns det praktiska fickor för de småsaker du behöver ha med dig.

– Vi gillar att det nu finns en zip of-byxa med feminin design, en byxa som du lätt gör om till ett par shorts med hjälp av ett smidigt blixtlås, säger Ulrika Skoghag, VD på Daily Sports.

Färgpaletten för våren är ljus och positiv med toner av vete och en blågrå nyans i ett camouflagemönster, tillsammans med en blekgul färg som ger känslan av ljus himmel en vacker vårdag. Möjligheten att kombinera och mixa är stor i en genomtänkt kollektion som täcker allt från kyligare vårdagar till varma sommardagar.

Se den nya kollektionen på www.dailysports.com