Fler försäljningsställen och Dalatrafik på turné

Fler försäljningsställen och Dalatrafik på turné

Nu har Falun fått sitt fjärde försäljningsställe - Willys Origo i Norslund.

Borlänge får snart sitt femte försäljningsställe, det blir Hemköp Paradiset i Tjärna Ängar. Planen är att de skall vara igång inom ett par veckor.

I sommar kommer Smedjebacken att få ett försäljningsställe och även ytterligare ett kommer i Ludvika.

Vi har avslutat etapp ett av vår turné - "Vi är Dalatrafik". Under våren har vi besökt nio försäljningsställen och träffat massor av människor och samlat in synpunkter, ris och ros, informerat om våra kort och biljetter, framförallt om seniorkortet som många varit intresserade av.

Vi kommer att fortsätta turnén i höst på fler av våra försäljningsställen. Då lägger vi också till våra lasarett och kanske även några köpcentrum. Vi ser att det finns ett behov av att vara ute och träffa våra kunder.