DEFA sänder podcast på eCarExpo

DEFA sänder podcast på eCarExpo

DEFA upprepar succén från i fjol och spelar in nya avsnitt under eCarExpo. e-mobilityPODen har redan laddats ner mer än 8900 gånger och 15 nya avsnitt kommer att publiceras i samband med eCarExpo

Under tre dagar, 29 nov -1 dec tar vi med er på en resa av nytänkande, utbildande och inspirerande samtal där ämnet är elektromobilitet. På ett lättsamt sätt diskuteras elbilar, elbilsladdning och mycket annat.

Några av dem som gästar e-mobilityPODen är Sofia Granfors, e-mobilityansvarig Volkswagen, Cecilia Wemming från Ellevio, Magnus Höglund från Scania och Anni Carpelan på Fastighetsägarna. Per Dahlberg håller åter i intervjuerna och avsnitten publiceras löpande under mässan. Här kan du lyssna på tidigare avsnitt från e-mobilityPODen!

Vilka frågor vill Du att gästerna ska svara på? Maila oss på pod@defa.com