DEFA sänder podcast på eCarExpo

DEFA sänder podcast på eCarExpo

DEFA upprepar succén från i fjol och spelar in nya avsnitt under eCarExpo. e-mobilityPODen har redan laddats ner mer än 8900 gånger och 15 nya avsnitt kommer att publiceras i samband med eCarExpo

Under tre dagar, 29 nov -1 dec tar vi med er på en resa av nytänkande, utbildande och inspirerande samtal där ämnet är elektromobilitet. På ett lättsamt sätt diskuteras elbilar, elbilsladdning och mycket annat.

Några av dem som gästar e-mobilityPODen är Sofia Granfors, e-mobilityansvarig Volkswagen, Cecilia Wemming från Ellevio, Magnus Höglund från Scania och Anni Carpelan på Fastighetsägarna. Per Dahlberg håller åter i intervjuerna och avsnitten publiceras löpande under mässan. Här kan du lyssna på tidigare avsnitt från e-mobilityPODen!

Vilka frågor vill Du att gästerna ska svara på? Maila oss på pod@defa.com

DEFAs mål är att göra människors liv enklare, effektivare och mer miljövänligt Vi erbjuder produkter och tjänster som förbättrar hur människor laddar, förvärmer och säkrar sina fordon, lyser upp sina byggnader, tunnlar och vägar. Vi fortsätter att utveckla världsledande produkter och digitala tjänster genom kontinuerlig förbättring och innovation.Med över 400 anställda på 3 kontinenter distribueras våra produkter och tjänster i 30 länder, spritt över hela världen.

Martin Jonsson

Presskontakt Executive Vice President, DEFA Group Managing Director, DEFA Sweden 010-4983861