DEFA huvudsponsor på eCar Expo igen!

DEFA huvudsponsor på eCar Expo igen!

DEFA upprepar framgången från 2020 med produktlanseringar och BRF-kurser

DEFA medverkar återigen på Nordens största elbilsmässa, eCarExpo som nu intar Svenska Mässan under 3:e till 5:e december. Vi visar upp produktnyheter och hela vårt sortiment inom e-mobility, från lastbalanseringslösningar till kompletta laddsystem för både privata hem, flerfamiljshus och företag. I år kommer DEFA också att presentera en högintressant nyhet för elbilsägare.

- Vi visar upp komplett laddteknik med inbyggd fulldynamisk lastbalansering som maximerar strömtillgången för elbilsladdning i flerbostadshus. Vi hjälper till att snabbt få upp en driftsäkerhet och skalbar lösning för elbilsladdning vid fastigheter, som optimerar elutnyttjandet och där en lösning för administration och betalning ingår, förklarar Martin Jonsson, VD för DEFA Sverige.

För att möta det ökade intresset för elbilsladdning i flerbostadshus, kommer DEFA att hålla två kurser som behandlar utmaningar och behov knutet till laddlösningar i flerbostadshus.

- Vi är den ledande leverantören av laddteknik för alla typer av anläggningar och vi tycker att det är viktigt att kunna dela denna kompetens. Elbilsladdning handlar om att känna trygghet, att det är säkert och tryggt, att man investerar tekniskt och ekonomiskt rätt, men inte minst att laddningen finns och räcker dit man ska, förklarar Martin Jonsson.

DEFA kommer också att visa sitt sortiment av eConnect, som redan är välkänt i Sverige och har fått bra recensioner från Tesla Club Sweden.

Möt oss i vår monter F2

Seminarier och kurs under eCarExpo

Fredag 3 december

14.30 Seminarium
      Tema: Elektrifieringen av bilhandeln
      Medverkande; Martin Jonsson, VD och Mattias Ericsson Sales & Market Director, DEFA AB.

Lördag 4 december

14.15 Paneldebatt, Scen 2
      Tema: Så skapas en säker, tillförlitlig och ekonomiskt hållbar laddlösning
      Medverkande: Jon Faglöv, Sales & Market Director e-mobility, DEFA AB.

Lördag 4 december och söndag 5 december

12.00: BRF-kurs

DEFAs mål är att göra människors liv klarare, effektivare och mer miljövänliga. Vi erbjuder produkter och tjänster som förbättrar hur människor laddar, förvärmer och säkrar sina fordon, lyser upp sina byggnader, tunnlar och vägar. Vi fortsätter att utveckla världsledande produkter och digitala tjänster genom kontinuerlig förbättring och innovation.Med över 450 anställda på 3 kontinenter distribuerar våra produkter och tjänster i 40 länder, spritt över hela världen.