Vi söker omgående fem elmontörer till Örnsköldsvik och Kungsängen

Du kommer att jobba hos DeltaNordic i Örnsköldsvik respektive Kungsängen men vara anställd hos ett bemanningsföretag. Som elmontör jobbar du i team med en teamledare som fördelar dagens arbetsuppgifter.

Vi söker dig som...
har gått elprogrammet på gymnasiet och haft något eller några arbeten efter skolan, men det är inte ett krav. Har du inte haft någon tidigare anställning måste du ha betyget godkänt på el-ämnena när du gick ut skolan. Vi söker även dig som lärt dig el efter gymnasiet. Beskriv i så fall hur du fått dina kunskaper i el i ett personligt brev. Viktigt är att du kan läsa och förstå kopplingsscheman och ritningar.

Vi tar för givet att...
du kan kommunicera på svenska och läsa instruktioner på svenska. Vidare bör du vara öppen för förändringar och känna ett engagemang för att arbeta med ständiga förbättringar. Det är också viktigt att du gärna arbetar i team samtidigt som du är bra på att jobba individuellt.

Låter jobbet intressant...
är du välkommen att fylla i och skicka in din ansökan tillsammans med ditt CV och eventuellt personligt brev. Länk till ansökan

För mer information...
kontakta Andreas Calleberg (Kungsängen) på mob 073 982 71 02 eller via mail
eller Marcus Edholm (Örnsköldsvik) på mob 076 335 99 72 eller via mail

Patrik Thelin

Presskontakt Chief Marketing Officer - CMO DeltaNordic Group +46 660 299866

Avancerade lösningar för elektriska och elektroniska system

DeltaNordic erbjuder kompletta lösningar inom elektriska och elektroniska system ofta för krävande miljöer. Från idé till färdig produkt och dokumentation.

Företaget startade redan 1981. Vi tror på långa relationer och har livslång support på våra lösningar. DeltaNordic har huvudkontor i Örnsköldsvik och finns representerade i Kungsängen (norr om Stockholm) och i Nanjing, Kina. Med produktion på alla tre orterna.

DeltaNordic AB
Björnavägen 74