Missa inte The Ark LIVE - ikväll från Malmö kl. 21.00 på Doors.live

Missa inte The Ark LIVE - ikväll från Malmö kl. 21.00 på Doors.live

Det blev ingen turné i sommar för The Ark men repetitionerna har fortsatt som vanligt och ikväll bjuder Doors in till en direktsänd livespelning från replokalen i Malmö. Detta är den första spelningen sedan 2011 och fansen kommer få möjlighet att interagera med bandet. Livespelningen startar kl. 21:00 och går inte att se i efterhand. Biljetter säljs via doors.live/the-ark

"Vi är igång och har kommit en bit på vägen men är jävligt rastlösa, det är frustrerande att behöva gå och vänta på någonting (...) Det känns härligt att få sträcka lite på sig och spela av sig lite grann. Vi kommer såklart inte stå och stämma gitarrer i 30 minuter utan vi har förberett oss och kommer spela låtar det låter bra om liksom. Det är ett The Ark där vi befinner oss i väntan på det som komma skall", sa bandets trummis Sylvester "Sylle" Schlegel till Musikguiden den 20 maj.

Sändningen startar 20:45 och livespelningen startar 21:00.

Biljetter säljs via doors.live/the-ark och kostar 99 kr/st.

För mer information och/eller recensionsbiljetter vänligen kontakta kim.mclaughlin@doors.live

Doors är världens första professionella, globala techplattform för livestreamade konserter och event. Doors möjliggör så att artister på 40 olika marknader kan planera, genomföra samt sälja biljetter till sina konserter/event och som kan ses live av fans runtom i världen.