The Ark live från Malmö den 9 juni kl 21:00 på Doors.live

The Ark live från Malmö den 9 juni kl 21:00 på Doors.live

Missa inte denna exklusiva inblick i förberedelserna av The Ark Reunion Tour som kickar igång sommaren 2022. Följ med på ett personligt möte med Sveriges främsta glamrockapostlar när Doors sänder live från replokalen i Malmö. Sändningen startar kl. 21:00 och är en unik upplevelse där tittarna dessutom kan interagera med bandet under hela tiden. Sändningen går inte att se i efterhand så säkra din plats redan nu, biljetter säljs via doors.live/the-ark.

Ingen kan ha undgått att The Ark skall ut på en Reunion Tour nästa sommar. Med flertalet utsålda gig och adderade speldatum är det bara att konstatera att längtan efter Sveriges glamrockapostlar inte tycks se några gränser. För att råda lite bot på allas längtan möjliggör Doors en inblick i var bandet befinner sig just nu i repprocessen.

- Vi stod redo redan förra sommaren och fastän turnén blivit framflyttad två gånger så har vi fortsatt repa för att vi har så jäkla kul ihop. Och nu när möjligheten dök upp så kändes det helt naturligt att öppna dörrarna och riva av ett urval av de låtar vi repat in. Vi ser så himla mycket fram emot nästa år och tänker att det här kan bli en liten pepp inför det som komma skall, hälsar The Ark.

- Vi är jätteglada och stolta över att The Ark tackade ja till det här samarbetet. Vi vet att The Ark-fansen är ett riktigt engagerat gäng så därför känns interaktionen som en extra fin krydda i sammanhanget. Vi kommer möjliggöra så att publiken kan visa sin kärlek genom att skicka budskap till The Ark under tiden de spelar och som kommer synliggöras för bandet i replokalen, avslutar Daniel Sporre, COO på Doors.

Biljetter säljs via doors.live/the-ark och kostar 99 kr/st.

För mer information och/eller recensionsbiljetter vänligen kontakta kim.mclaughlin@doors.live

Svenska Doors är världens första professionella, globala livestreamingplattform för konserter. Via Doors kan artister planera, genomföra och sälja biljetter till upplevelser, som kan ses live av fans i 135 länder. Upptäck mer på doors.live.