Rosa oktober

För fjärde året i rad samarbetar Duni Group med Bröstcancerförbundet för att öka kännedomen om bröstcancer och samla in pengar till bröstcancerforskningen och berörda familjer. Vi uppmuntrar alla våra kunder, i alla kanaler, att duka med omtanke och har valt ut ett rosa sortiment där 2 kr per såld förpackning går till Bröstcancerförbundet under hela oktober. Vi har också startat en insamling där vi tillsammans med våra kunder och kollegor hoppas samla ihop 20 000 kr.

Utöver vårt externa budskap, att duka med omtanke, gör vi en intern insats i form av kontorskommunikation och en awareness-dag då vi bland annat uppmuntrar alla kollegor att klä sig i rosa.

Vill du vara med och bidra till vår insamling, bidra med valfritt belopp här https://bit.ly/duni_insamling.