Mässans överraskningstalare har släppts!

Mässans överraskningstalare har släppts!

Idag avtäcks årets stora överraskningstalare på Fastfood & Café & Restaurant Expo (FFCR) Göteborg. Hedersgäst i Lounge-soffan på mässan den 22 september klockan 12.00 är ingen mindre än Tv-profilen och kocken Paul Svensson. Under samtalet med moderator Andreas Stenberg kommer Paul att prata om hållbara förpackningar som är en av de hetaste trenderna inom matindustrin idag. FFCR arrangeras den 21–22 september på Prioritet Serneke Arena i Göteborg, på västra Sveriges största mässa för att utveckla och inspirera hela branschen.

Fotograf: Erica Wessman

Easyfairs organiserar och genomför event som ger professionella aktörer möjlighet att tillsammans blicka in i framtiden.

Vi arrangerar i dag över 200 event i 14 länder (Algeriet, Belgien, Danmark, Finland, Frankrike, Italien, Nederländerna, Norge, Portugal, Schweiz, Spanien, Storbritannien, Sverige och Tyskland) och driver åtta mässanläggningar i Belgien, Nederländerna och Sverige (Antwerpen, Gent, Mechelen-Bryssel Nord, Namur, Gorinchem, Hardenberg, Malmö och Stockholm).

Vår målsättning och det vi brinner för är att ”easifiera” livet för våra kunder genom att möjliggöra effektiv investerad tid och ökad ROI. Easyfairs gör det genom en heltäckande strategi, avancerad teknik och kundorienterade upplägg. Våra digitala lösningar och system ger våra kunder unika möjligheter att nätverka effektivt och göra affärer under hela året. Vi lyssnar noggrant på våra kunders synpunkter när vi tar fram nya onlineformat i en verklighet som är under ständig utveckling.

Easyfairs Group har över 700 engagerade medarbetare, utnyttjar de bästa marknadsförings- och IT-verktygen och utvecklar varumärken som möter våra intressenters behov.

Under 2018 utsågs Easyfairs till ”Entrepreneur of the Year®” i Belgien och vann erkännande som ett Deloitte ”Best Managed Company” och ”Great Place to Work”. För fjärde året i rad tilldelade Deloitte Easyfairs status som ”Best Managed Company” 2022.

Företaget rankas idag som nummer 17 på listan över världens ledande mässföretag.

Besök framtiden med Easyfairs och läs vidare på www.easyfairs.com.

För ytterligare information, kontakta:

Eric Everard
Group CEO