Cylindas kylserie (7000-serien)

En tyst och cool vän att lita på alla dagar i veckan

En hållbar vänskap är lojal, pålitlig och uthållig men även fylld av goda stunder och några tystnadslöften. Dessa egenskaper har vi velat implementera i våra nya kyl- och frysskåp i 7000-serien. Vi tror du kan hitta en ny bästis här för matnyttiga utbyten i köket!

Robust och rymlig
7000-serien är en helt ny serie kyl- och frysskåp där vi vidareutvecklat och förädlat många års framgångsrika koncept och även adderat ny design och funktion för framtiden.

Verkar utan att höras
7000-serien arbetar under tystnad. Det är en funktion som många gånger inte varit i fokus, men vitvaror som är tystare upplevs trevligare och är lätta att tycka om. Samtliga skåp i 7000-serien ligger under 40 dB, vilket betyder att de avger mycket låga ljud.

Tids- och energibesparande funktioner
Vissa livsmedel behöver speciell hantering och därför finns rymliga lådor för kött och grönsaker. Genom Dual Flow-teknik säkerställer skåpen rätt temperatur i dessa zoner samt en jämn temperatur i resten av skåpet. Behagligt LED-ljus och glashyllor ger god överblick av innehållet i ditt kylskåp. Hyllplanen lätta att flytta och placera om.

Frysens No Frost-funktion gör att du aldrig behöver tänka på avfrostning, allt sköts med automatik. Den funktionen sparar både energi och tid.

Design i tiden
I det enkla bor det vackra. Oavsett om du väljer fristående kyl- och frysskåp eller en kombinerad kylfrys så smälter de in och möblerar ditt hem genom sin stilrena design. Du väljer om du vill ha vit eller rostfri design samt vänster- eller högerhängd dörr. Det långa metallhandtaget ger en lyxig känsla.

Läs mer om respektive produkt nedan:
Kylskåp K7485HF i vitt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/kylskap/9101738
Frys F7485NVF i vitt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/frysar/9101737
Kylskåp K 7485RFHF i rostfritt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/kylskap/9101806
Frys F7485NRFVF i rostfritt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/frysar/9101805
Kylfrys KF7485NEHEi vitt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/kylfrysar/9101726
Kylfrys KF7485NERFHEi rostfritt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/kylfrysar/9101728
Kylfrys KF7485NEHD i vitt: https://www.cylinda.se/produkt/kok/kylfrysar/9101730

För mer information, kontakta gärna:
Sandra Hjelm, Marknadsansvarig på Cylinda, mail: sandra.hjelm@cylinda.se

*Texten beskriver egenskaper för vissa produkter i serien, för mer information, se www.cylinda.se