Stilren partner sida vid sida om dig i köket

Stilren partner sida vid sida om dig i köket

Längtar du efter ett kök som sticker ut utan att det kostar skjortan? Då har vi en kylfryslösning för dig. Vår nya side-by-side ger dig de funktioner du behöver för en enkel vardag med en snygg, sober finish.

Detta är en side-by-side som rymmer mycket tack vare att det är djupare än vanliga kyl- och frysskåp. Många ser fördelarna med en side-by-side då den är lättplacerad; smalare än separata kyl- och frysskåp men fylligare än ett kombiskåp.

Jobbar smart i det tysta
Kylfrysen är inte bara snygg utan gör inte heller något väsen av sig tack vare sin låga ljudnivå. Genom sin konstruktion känner den av hur mycket kyla som behöver produceras för att hålla en jämn temperatur. Du får också en funktion för snabbinfrysning om du behöver frysa in större mängder efter att du storhandlat. Temperaturen justeras därefter automatiskt till sin normala nivå.

Bevarar det gröna
Med god LED-belysning i sidorna får du bra överblick över alla livsmedel, oavsett var i skåpet de är placerade. Genom blått ljus i en av kylens lådor håller du grönsakerna fina och fräscha längre.

Alltid tillgång till iskuber
Lite extra vardagslyx adderar du genom en enkel twist av den manuella ismaskinen och vips så har du iskuber som klirrar lite extra i glaset.

Vår side-by-side KFS6180NERFE finns i två eleganta utföranden: rostfritt och black inox. Den användarvänliga, digitala displayen manövrerar du enkelt från skåpets front.

Läs mer om produkten:

För mer information, kontakta gärna:
Sandra Hjelm, Marknadsansvarig på Cylinda, mail: sandra.hjelm@cylinda.se

__________________________________________________________________________________

Sedan 1958 har Cylinda funnits vid svenskarnas sida. Med rötterna i Västergötland tillverkar vi energismarta, användarvänliga och pålitliga vitvaror som står pall för livets alla utmaningar. Alltid med målet att göra vardagen lite enklare. Och roligare. Cylinda ägs av Elektroskandia Sverige AB.