Mormor Lisas Konfektyr utökar Milkshake Collection med en Limited Edition julnyhet!

Snart har julen alla förutsättningar för att bli perfekt!

Mormor Lisas Konfektyr lanserar julgodis med den rätta pepparkakssmaken

Alla har vi väl någon gång tänkt baka pepparkakor, bara för att istället komma på sig själv med att äta lite för mycket av degen. Om du känner dig träffad av den beskrivningen, kommer här den perfekta nyheten. Mormor Lisas Konfektyr lanserar nu en Julig Limited Edition med härligt god pepparkakssmak!

- Ingen jul är komplett utan goda pepparkakor, vilket vi tog fasta på när vi tog fram Milkshake Collection Limited Edition Gingerbread. En fyllning som påminner om pepparkaksdeg överdragen med choklad låter ju som en perfekt smakkombination, och resultatet lär inte göra någon besviken. Pepparkaksmassan inuti är precis som den ska vara: smakrik, julig och fantastiskt god, säger Linus Ernstsson på Mormor Lisas Konfektyr.

Milkshake Collection Limited Edition Gingerbread är en mjuk fudge/kola med smak av pepparkaksdeg överdragen med choklad. Det kan mycket väl vara det perfekta julgodiset.