Mormor Lisas Konfektyr lanserar en helt ny produktserie vid namn Milkshake Collection

Fyra spännande nyheter från Mormor Lisas Konfektyr!

Äntligen skakar Milkshake-smakerna sig loss och förvandlas till godisar!

Mormor Lisas Konfektyr har fått en flygande start sedan omorganisationen för några månader sedan. Försäljningen har tagit fart, och det har redan kommit många nya, uppskattade produkter. Nu är det dags för nästa lansering: Milkshake Collection.

- Få saker känns så vardagslyxiga som en riktigt fin milkshake. Vi har tagit den känslan och förpackat om upplevelsen i härligt godisformat, säger Linus Ernstsson på Mormor Lisas Konfektyr.

Vecka 35 lanseras fyra nyheter: Milkshake Collection White Chocolate & Strawberry, Milkshake Collection Banana & Toffee, Milkshake Collection Raspberry & Licorice och Milkshake Collection Pear & Vanilla.

• Milkshake Collection White Chocolate & Strawberry: Det självklara valet! Vit choklad och jordgubb är och har länge varit en favoritkombination. Denna godbit har helt enkelt det bästa från två världar. Ett mjukt täcke som gömmer den otroligt goda jordgubbsmassan inuti.
  • Milkshake Collection Raspberry & Licorice: Milkshake med smak av Hallon & Lakrits kan vara en av de mest briljanta idéerna som någon någonsin kommit på. Vi älskar den och vi är övertygade om att du också gör det!
  • Milkshake Collection Banana & Toffee: En riktigt klassisk duo. Banan och kola gifter sig så perfekt. En tvådelad godbit som har den perfekta konsistensen. En smakkombo som väcker minnen från barndomen till liv.
  • Milkshake Collection Pear & Vanilla: En splitt mellan Päron och Vanilj man knappast kan motstå. Päronsmaken tillsammans med vaniljsmaken passar perfekt ihop och skapar en mjuk och len smakupplevelse.

- Vi har en väldigt positiv känsla inför den här lanseringen. Feedbacken från de som har testat Milkshake Collection har varit överväldigande, både vad gäller smakkombinationerna och konsistensen på godiset, säger Linus Ernstsson.

Nyheterna går givetvis redan nu att klicka hem hos Klippkungen.se & Candify.se.

Milkshake Collection är en ny och pigg produktserie från Mormor Lisas. I serien finns än så länge fyra härliga smakkombinationer.

Äntligen skakar Milkshake-smakerna sig loss och förvandlas till godisar!