Nytt välkomnande

TrippliGolf släpper nu senaste versionen av sin tjänst med ny startsida och nytt onboardingflöde. Målet med utvecklingen är att göra det enklare och mer inspirerande för nya medlemmar att hitta och boka upplevelser.

– Vi har jobbat med UX-experter för att förenkla stegen vid registrering och bokning av våra upplevelser. Tillsammans med nya startsidan har vi skapat en mer dynamisk marknadsplats som vi snabbt kan uppdatera med nya heta erbjudanden, säger Liam Saletti, Product Owner Trippli Marketplaces.

Just nu fokuserar TrippliGolf på att lyfta fram de mest uppskattade upplevelserna och destinationerna, bl a inomhusgolf inför säsongsstarten och unika golfpaketerbjudanden i Skåne och Marbella.

– Genom att göra det enklare att bli medlem i golfcommunityn hoppas vi kunna öka trafiken till sidan inför starten av golfsäsongen. Med fler medlemmar kommer vi också attrahera fler unika samarbetspartners och skapa unika erbjudanden, det är så att säga en Win-Win situation för våra kunder och medlemmar, säger Bengt Waxberg, President TrippliGolf.

Arbetet med TrippliGolf slutar inte här, tjänsten uppdateras kontinuerligt och byggs på med nya funktioner och finputsning av befintliga. Bl a är utvecklingen av golfcommunityn, mötesplatsen för att träffa nya spännande golfpartners, prioriterad.

Smygstarta golfsäsongen tillsammans med TrippliGolf, passa på att bli medlem nu för att automatiskt bli prioriterad medlem när tjänsten vidareutvecklas.