Fabulous Living - Aubergine, modebutiken i Sickla

Aubergine hjälper dig att vara fin både till vardag och fest. Vår butik ligger i Sickla och nu känns det jätteroligt att också visa upp vårt sortiment av mode, väskor och smycken tillsammans med andra fina butiker på www.fabulousliving.se säger Anna Gustavsson, delägare till Aubergine. Kristi Malmberg, operativ chef för Fabulous Living säger att Aubergine tillför shoppinggallerian nya fina varumärken. Aubergine har i sin butik bl a varumärkena Desigual, Nolita, Rutzou, Venus de Milo, Swedish Hasbeens, Line by Oslo, Rosemunde, Deeday, Lolly’s laundry, Brittinger, Sneaky Fox, Custommade, Bjorg, Turquoise, Baglady, Triwa och Melmelli. Den fysiska butiken hittar du i Sickla köpkvarter. Vi ser gärna att kunder bara kommer in i butiken för att få inspiration och råd, utan en tanke på att handla säger Maja Roos, delägare till Aubergine.

Kontaktuppgifter: VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail: patrik@fabulousliving.se Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil : 0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se Ägare till Aubergine: Maja Roos och Anna Gustavsson. Email till Aubergine är info@auberginestore.se och tel 08-6414040

• webbhandel
  • internetbutik