Fabulous Living – Riddargatan 12 lanserar nu sitt butikssortiment på nya shoppinggallerian online

Riddargatan 12 lanserar nu sitt butikssortiment på nya shoppinggallerian online. Riddargatan 12 är en oas i Stockholms modevärld och är en ikon i hjärtat av Stockholm där välkända profiler handlar regelbundet. När man kommer till Riddargatan 12 är det en härlig upplevelse, säger Kristi Malmberg som är operativt ansvarig för www.fabulousliving.se Nu gör vi det möjligt för alla att få tillgång till Riddargatan 12:s noggrant utvalda plagg och accessoarer för kvinnor som vill handla kvinnligt, harmoniskt och lustfyllt. Mode hittar man inte i en klänning. Mode finns i himlen, på gatorna, i våra idéer och i vår livsstil sa Coco Chanel. Nu hittar man modet också på webben säger Berit Hallström, ägaren till Riddargatan 12.

Kontaktinfo: VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141, mail: patrik@fabulousliving.se Operativ Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil : 0703-070321, mail: kristi@fabulousliving.se Ägare till Riddargatan 12: Berit Hallström mobil: 0707-356687, mail riddargatan12@telia.com

• Mode

• webbutik
  • e-handel