Fabulous Living Shoppinggallerian online – London W8

Kristi Malmberg, operativt ansvarig för Fabulous Living säger att det är kul att hjälpa Simon & Tomas att nu också exponera sina fina färg- och tapetprodukter från Farrow & Ball i shoppinggallerian. Simon & Tomas grundade London W8 år 1994 för att ge Sverige ett utbud av möbler, ljussättning och inredningsdetaljer som inte fanns här. Med butiken London W8 vill Simon & Tomas exponera för svenskarna ett stort utbud av olika stilar, färger och strukturer. I den fysiska butiken finns ett showroom på drygt 400 kvm som nu kompletteras med exponering i shoppinggallerian www.fabulousliving.se. London W8 har ett hundratal leverantörer runt världen som t.e.x. Mark Brazier-Jones och Serge Lesage. Samarbete sker också med spännande designföretag som Axo Lightning, La Fibule och Souplina. London W8 är också återförsäljare av bl a Aqua Creations och Farrow & Ball.

Kontaktinfo:

VD för Fabulous Living AB: Patrik Malmberg mobil: 0708-939141 mail: patrik@fabulousliving.se. Operationell Chef för Fabulous Living: Kristi Malmberg mobil : 0703-070321 mail: kristi@fabulousliving.se. Simon & Tomas Presskontakt: Juan Navas Mobil: 070-3062245 mail: juannavas@londonw8.se.

• mark brazier-jones
  • serge lesage
  • farrow & ball
  • aqua lightning